Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Till alla er som medverkat i arbetet med reparationerna av C-Bryggan

maj 30 @ 19:00 - 21:00

Styrelsen vill visa sin uppskattning till alla som ställde upp på de arbetshelger som vi genomfört i april och maj månad nu inför båtiläggningen 2024. Utan er hjälp hade det troligen inte blivit någon båtsommar för de flesta av våra medlemmar.

Den 30 maj klockan 19.00, så bjuder vi tillsammans med Bistro Apan alla dessa hjältar på hamburgare med lite tilltugg (självklart finns även vegetariskt alternativ) och en öl.

Vi hälsar våra hjältar välkomna till Bistro Apan, men för att ha en fingervisning om hur många vi blir så ber vi att ni endera sms:ar till Dick Sandberg 072-7293320, eller skickar mail till info@vikarbybatklubb.se och meddelar senast den 27 maj om att ni kommer och antal.

(Önskar ni vegetarisk eller har någon form av allergi som köket skall ta hänsyn till ber vi att ni meddelar detta senast 27 maj då köket måste beställa i god tid innan).

Datum:
maj 30